برگزیده ها
ارتقای مقطع تحصیلات دانشگاه پیام‌نور فریدونشهر به کارشناسی ارشد ارتقای مقطع تحصیلات دانشگاه پیام‌نور فریدونشهر به کارشناسی ارشد رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز فریدونشهر اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده و در پی دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه پیام‌نور مرکز فریدونشهر افزوده شد.

💢 دکتر محمدتقی قندهاری گفت: با توجه به اقتضائات سراسری دانشگاه پیام‌نور و بضاعت هیئت علمی مرکز فریدونشهر، امکان اضافه شدن مقطع تحصیلات تکمیلی برای این دانشگاه تنها در دو رشته زبان و ادبیات فارسی و مدیریت میسر بود که مراحل اضافه شدن کارشناسی ارشد «رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش نگارش و ویرایش» به رشته‌های دانشگاه پیام‌نور مرکز فریدونشهر به اتمام رسید.

💢 وی عنوان کرد: مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور فریدونشهر هم‌اکنون در دفترچه انتخاب رشته تحصیلات تکمیلی قرار گرفته است و از امروز با آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد، داوطلبان این آزمون می‌توانند آن را انتخاب کنند.

💢 این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور مرکز فریدونشهر عنوان کرد: بر اساس برنامه درازمدت و چشم‌انداز ترسیم شده، در صدد هستیم به زودی امکان تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد را در سایر گرایش‌ها و رشته‌های تحصیلات تکمیلی خصوصاً کارشناسی ارشد رشته مدیریت این دانشگاه فراهم کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر